Návrat a výměna

Před odesláním zboží zkontrolujeme a poskytneme číslo sledování všech produktů. V našem obchodě je vaše spokojenost nejvyšší prioritou pro dlouhodobé obchodní vztahy mezi námi. Nabízíme návratovou politiku pro zákazníky, kteří nejsou spokojeni se svými produkty. Existují některé pokyny, které je třeba dodržovat, aby se návrat / výměna mohla provádět hladce.


1. před návratem nás prosím kontaktujte emailem na adresu pro vrácení a také na oprávnění k vrácení a nejprve si přečtěte následující zásady:


A. Zašlete nám e-mail s žádostí o vrácení peněz nebo výměnu do 3 dnů od data příjezdu, uveďte důvod pro vrácení a současně si prohlédněte obrázek.


B. Po obdržení balíčku pečlivě zkontrolujte. Pokud jste obdrželi špatně kvalitní výrobek, pořiďte si fotografii a zašlete nám ji zpět do 14 dnů od jejího obdržení. Musíte nám vrátit produkty v původním balení. Poté Vám zboží odešleme zpět nebo vám za ni vrátíme náhradu.


C. Pokud chcete vrátit výrobek jen proto, že nechcete, věnujte pozornost tomu, že zpáteční poplatek je na vaše náklady. je nutné zaslat zpět produkty v původním obalu a produkty by neměly být používány.


D. Hlas je vaší odpovědností, dokud se k nám nedostane. V zájmu vašich zájmů doporučujeme, abyste balíček odeslali zpátky pomocí metody sledovatelnosti.


E. Zakoupené produkty nebudou nahrazeny nebo vráceny zdarma, pokud jsou jejich problémy s kvalitou způsobeny lidskými faktory nebo se jim dá předejít.


2.Pokud chcete vrátit objednaný produkt, přiložte prosím poznámku s následujícími informacemi:


1) Objednací číslo


2) Kód produktu / název produktu


3) Podrobnosti o důvodech vaší výměny


4) náhradu nebo výměnu za řešení


Náhrady budou připsány pouze na původní platební metodu. Z úhrady bude odečten poplatník za léčbu ve výši 5%. Náhrada bude odeslána až po obdržení vrácené položky. Po obdržení Vašeho balíku se budeme kontaktovat.

 

Vytvořeno v systému OpenCart
vlsluzby.cz © 2019
Překlad: 1.SDZP družstvo.